Inschrijven voor de markt van 2023 kan tot 15 januari 2023 !!
De inschrijving verloopt alleen digitaal via deze website.
Inschrijving
De selectiecommissie maakt een keuze uit de inschrijvingen en beoordeelt uw werk aan de hand van de door u ingezonden foto’s. Van groot belang is dat deze foto’s van goede kwaliteit en representatief zijn.
Als u inschrijft voor de markt en geselecteerd wordt, gaat u ermee akkoord dat wij uw naam, woonplaats, website en de ingezonden foto’s, op onze website publiceren. Deze informatie staat op onze website vanaf de selectie tot het begin van de nieuwe inschrijfperiode van de volgende markt.
U kunt alleen met door uzelf gemaakt werk aan de markt deelnemen.
De inschrijvingstermijn sluit op 15 januari 2023.
Selectiecriteria
De organisatie van de Delftse KeramiekDagen beoordeelt het werk aan de hand van de ingezonden foto’s op professionaliteit en kwaliteit.
Resultaat van de selectieprocedure
Uiterlijk 15 februari 2023 ontvangt u van ons bericht over het resultaat van de selectieprocedure: óf u bent geselecteerd, óf u bent op de reservelijst geplaatst óf u bent afgewezen.
De keramiekmarkt
Er worden in 2023 ca. 80 kramen voor keramisten geplaatst.
De markt is beide dagen van 10.00 tot 17.00 uur.
Kosten
Een marktkraam kost 180 euro. Dit is een kraam van 4 meter breed met een boven- en een achterzeil. De kraam staat voor u klaar.
U kunt ook kiezen voor een grondoppervlak. Dit kost 15 euro per vierkantemeter met een minimum van 9 vierkante meter.
Delftse Keramiekprijs
Jaarlijks wordt de beste kunstenaar op de markt onderscheiden met een prijs. Dat is, naast een gratis stand in 2024, een tentoonstelling bij Galerie Terra Delft.
Publiciteit
Om aandacht en publiek te trekken worden aankondigingen en persberichten gestuurd aan vaktijdschriften in binnen- en buitenland. We starten een publiciteitscampagne: analoog, via interieur- en kunsttijdschriften en landelijke dagbladen en digitaal, via social media om het publiek in kennis te stellen. In de publiciteit zal samenwerking gezocht worden met Delft Marketing.
Regionaal worden posters en flyers verspreid. De regionale media en huis-aan-huisbladen worden met persberichten benaderd. Daarnaast worden de adressen die bekend zijn bij de organisatie benaderd via een directe mail.